Kariera

Swoje CV prześlij na adres rekrutacja@sagarto.pl


W związku z dynamicznym rozwojem oraz rosnącymi potrzebami naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Kierownik Sprzedaży

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Sprzedaży będzie należało:

  • budowa zespołu sprzedażowego,
  • zarządzanie grupą sprzedażową,
  • wyznaczanie celi sprzedażowych oraz ich realizacja,
  • zarządzanie oraz rozliczanie podległego zespołu,
  • pozyskiwanie nowych Klientów,
  • bezpośredni kontakt z Klientami kancelarii,
  • analiza sytuacji Klienta, informowanie Klientów o przysługujących im prawach, podpisanie umowy o obsługę prawną,
  • kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy,
  • dbałość o dobre imię kancelarii,

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum dwuletniego doświadczenia w kierowaniu oraz budowaniu zespołu sprzedaży w branży odszkodowawczej, - (warunek konieczny)
  • wysoko rozwiniętej umiejętności komunikacyjnej,
  • doświadczenia w aktywnym budowaniu sieci sprzedaży,
  • silnej orientacji na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • wysokiej kultury osobistej, pewności siebie, dobrej prezencji i łatwości nawiązywania kontaktów,
  • niekaralności,
  • chęci aktywnej współpracy i osiągania wysokich wyników,
  • determinacji do bycia najlepszym oraz nastawienia na wysokie zarobki.

Oferujemy:

  • bardzo wysokie wynagrodzenie uzależnione od wyników - nie ma górnej granicy,
  • stałą współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą,
  • zaliczki na poczet przyszłej prowizji.
  • przejrzysty i uczciwy system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
  • realizację ciekawych, samodzielnych zadań
  • miłą atmosferę pracy w kompetentnym zespole,

Przedstawiciel ds. odszkodowań

praca stała lub dodatkowa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Opiekun klienta ds. odszkodowań będzie należało:
  • pozyskiwanie nowych Klientów,
  • bezpośredni kontakt z Klientami kancelarii,
  • analiza sytuacji Klienta, informowanie Klientów o przysługujących im prawach, podpisanie umowy o obsługę prawną,
  • kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia sprawy,
  • dbałość o dobre imię kancelarii,
Od kandydatów oczekujemy:
  • silnej orientacji na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • wysokiej kultury osobistej, pewności siebie, dobrej prezencji i łatwości nawiązywania kontaktów,
  • niekaralności,
  • chęci aktywnej współpracy i osiągania wysokich wyników,
  • determinacji do bycia najlepszym oraz nastawienia na wysokie zarobki,
  • prawa jazdy kat. B,
  • doświadczenie w branży odszkodowawczej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • bardzo wysokie wynagrodzenie uzależnione od wyników - nie ma górnej granicy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie preferowanej przez kandydata,
  • przejrzysty i uczciwy system wynagrodzeń,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
  • realizację ciekawych, samodzielnych zadań,
  • miłą atmosferę pracy w kompetentnym zespole,
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz udział w rekrutacji
Prosimy o umieszczenie numeru referencyjnego w temacie zgłoszenia oraz o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 z późn. zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji”.

Swoje CV prześlij na adres rekrutacja@sagarto.pl

Proces Rekrutacji

I etap - selekcja aplikacji
  • Wybieramy spośród wszystkich nadesłanych aplikacji kandydatów, których kompetencje najlepiej wypełniają potrzeby danego stanowiska.
    Czytamy każde CV i każdy list motywacyjny. W związku z dużą ilością aplikacji na tym etapie kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

II etap - test wiedzy / zadanie rekrutacyjne (na wybrane stanowiska)

  • Test wiedzy – przeprowadzany jest w zależności od specyfiki stanowiska. Test rozwiązywany jest indywidualnie, w siedzibie naszej firmy lub zdalnie i trwa do 30 minut
  • lub

  • Zadanie rekrutacyjne - Wysyłamy do kandydata zadanie, które pozwala lepiej zaprezentować praktyczną znajomość wiedzy. Warunkiem jest udzielenie zgody na udział w procesie rekrutacyjnym.
III etap - rozmowa rekrutacyjna
  • Podczas spotkania, które zazwyczaj trwa 30-60 min., rozmawiamy o edukacji i doświadczeniach zawodowych kandydata, jego aspiracjach i planach zawodowych oraz pasjach. Rozmowa ma również na celu weryfikację cech i predyspozycji kandydata pod kątem dopasowania do konkretnego stanowiska pracy, jak i całego zespołu.